Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Adreswijzigingen kunnen gemaild worden naar info@vreeken.nl, ze kunnen ook worden aangepast tijdens het afronden van een nieuwe bestelling.

Ik heb een nieuw e-mailadres, hoe kan ik deze wijzigen?

Het nieuwe e-mailadres kan gemaild worden naar info@vreeken.nl, geef daarbij ook het oude e-ailadres en indien bekent het klantnummer.

Bij het afronden van een nieuwe bestelling kan in stap 3 (Adresgegevens) ook een nieuw e-mailadres worden opgegeven.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Als je ingelogd bent, ga je in het menu naar "mijn account".
Hier zie je een tab "Wachtwoord", waar je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Kan ik ook vermeld worden op de pagina "links"?

Als je een interessant link hebt voor de bezoekers van deze website kan je die mailen naar info@vreeken.nl. Geef hierbij een korte introductietekst die we bij je vermelding kunnen plaatsen. We stellen het op prijs als je ook naar onze website (terug)verwijst.

Verzenden jullie naar het buitenland? Do you sell to other countries?

Ja, naar alle landen binnen de EU. De transportkosten zijn ongeveer gelijk aan die van PostNL, voor exacte prijs graag mailen naar kantoor@vreeken.nl. Voor palletprijzen, graag even mailen naar info@vreeken.nl


Yes, we send to all countries inside the EU. For indication of the transport prices, see the website of PostNL. For exact prices, please mail to kantoor@vreeken.nl. If you buy in big quantities (e.g. a pallet) you can ask for the price by email: info@vreeken.nl

Bestellingen

Het lukt mij niet om een bestelling te plaatsen, wat kan ik doen?

Soms werkt het bestellen niet omdat je verouderde software (browser) gebruikt.
Probeer een andere browser, zoals Chrome, Firefox. Als deze niet geïnstalleerd staat kan je deze gratis downloaden, kijk op www.alleinternetbrowsers.nl

Als je de beschikking hebt over een andere computer, kan je hier ook op testen of het wellicht daar wel lukt. Mocht het toch niet lukken dan graag je probleem melden door een mailtje te sturen naar info@vreeken.nl, om je zo goed mogelijk te helpen hebben we een aantal gegevens nodig. Meer informatie vind je op onze pagina "probleem melden"

Ik ben nog niet klaar met bestellen, hoe kan ik later verdergaan?

Je winkelwagen wordt een aantal dagen bewaard op de computer waar je de bestelling hebt gemaakt.
Zorg dat je ingelogd bent tijdens het bestellen, dan wordt je winkelwagen bij ons bewaard en kan je later op elke computer verder gaan door opnieuw in te loggen.

Ik heb eerder al artikelen in mijn winkelwagen geplaatst, hoe krijg ik deze terug?

Na inloggen worden je artikelen automatisch weer in je winkelwagen geplaatst.

Kan ik ergens zien wat ik eerder besteld heb?

Ja, dat kan. Na inloggen verschijnt de menuknop “mijn account”, daar vind je de tab "Orderhistorie".
Let op: Je ziet hier alleen de bestellingen zoals je die zelf via de website hebt geplaatst. Eventuele wijzigingen of bestellingen die via een andere manier zijn geplaatst, worden hier niet getoond.

Wat is de status van mijn bestelling?

Doordat we werken met "levend" materiaal is het helaas niet mogelijk om de voorraad van elk artikel te plannen of te voorspellen. In de bevestiging van de bestelling wordt vermeld wat de te verwachten levertijd is of er wordt verwezen naar de website. Kijk dan op de homepage onder het kopje "Levertijd en voorraad". Dringende vragen hierover kunnen per e-mail worden gestuurd naar info@vreeken.nl. Graag de bestelbevestiging bijvoegen, zodat duidelijk is over welke bestelling de vraag wordt gesteld.

Hoe zorg ik dat mijn bestelling wordt verrekend met mijn VreekenClub saldo?

Orders, die je als lid van de VreekenClub plaatst worden automatisch verrekend met je saldo, je mag in de notitie vermelden “graag verrekenen met mijn saldo VreekenClub” maar zonder deze vermelding moet het ook goed gaan.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Als je een order wilt annuleren, dan mag dat uiteraard. In onze grote stroom e-mails valt dat alleen op als je de originele bevestiging beantwoordt (reply-functie) en duidelijk de titel verandert in “Annuleren bestelling”. De reden van annulering willen we uiteraard wel graag weten. Soms kunnen we de order niet meer achterhalen (omdat deze bijvoorbeeld al deels klaar ligt) maar dan kan je deze weigeren aan de deur (doosje) of retour afzender sturen (envelop). Accepteer je het doosje wel, dan zijn de retour-verzendkosten voor jouw rekening.